AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Sura Büyülü silah gelişimi :)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
BaBaYoRGuN
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 5

Rep Gücü

:
12
Kayıt tarihi : 25/04/10
Yaş : 23
Nerden : Senin oLdugun Her Yerde Ben Varım

MesajKonu: Sura Büyülü silah gelişimi :)   Paz Nis. 25, 2010 1:00 pm

Stat Dagilimi:
Bizde kara buyuden farkli olarak Str de gucumuzu artimaktadir.0nt tabikide skillerimizi en cok etkileyen olmasi nedeni ile ilk 90 yapacagimiz stat olmalidir.o yuzden baslangic olarak 2 int 1 vit vermeliyiz.taki int 90 olana kadar.(haliyle vit 45 olmustur artik).Stat olarak vit 90 olmasi bize zarar veren birseydir.cunki 75 ten sonrasi icin 15*40 600 hp hicbir isimize yaramiaycaktir. ama bunu str ve dex verirsek saldiri gucumuzuddeki artis onu cokcok asacaktir.Bu yuzden viti en fazla 75 de birakmak gerekir.Daha sonraki stadlari 3 str 1 dex halinde dagitmak en mantiklisi olanidir.(3 dex 1 str diynelerde var.Sebebini ise saldiri hizinin artmasi ile rakibi yere dusurmek gibi.Ama ben yavasda olsa yuksek hasari tercih ettim.Yani 3 str 1 dex gibi).Str 90 yaptiktan sonra(pfff bayada var)vit90 layip yola devam etmek gerekiyo.(bu yol E5 e tekabul ediyo :S )

Buyulu silah suranin en buyuk sorunu saldiri gucunun zayif olmasidir.Bunu gerek itemlarla gerek statü dagilimiyla gerekse skillerle bir sekilde egale etmek gerekiyor.
Skiller:
Bana sac bas yolduran bir alan bu.Ya dag gibi yikilmayan ,yada cabuk yikilan ama daglari deviren iki karater en salt haliyle goze carpiyo.0kis birden nasil olacak diye ciddi ciddi oturup dusunmusumdur.

Eger saldiri agirlikli bir buylu silah istiyorsaniz 1.ParmakDarbesi , 2.Ejderha Donusu , 3.Buyulu keskinlik( 3. skil cok tartismalidir) 4. Buyu Cozme ,5.Dehset 6.Buyulu Zirh olmalidir.

Parmak darbesi cok kisa surede dolmasi ve verdigi hasarin fazlaligi yuzunden buylu silahin en onemli skillerinden biridir.Ejderha donusu parmak kadar olmasada ilerleyen seviyerde hatiri sayilir hasarlar vermeye basliyo.Tek olumsuz yani uzun surede dolmasi.Buyulu keskinlik ise bunlarin gucunu arttirdigi icin bu 2 saldiri skilinden sonraki muhakkak yukseltilmesi gereken skildir.Ayrica karsi tarafa verdiginizn hasarin % .... emdigi icin tas kirarken otomatige alip bakkaldan yiyecek birseyler alip gelmenize imkan bile sagliyabilir.
Boylece hem karsi tarafa cok hasar verip hemde o hasar ne akdar coksa o kadar hp kazaniminiz oluyor.
Gelelim buyu cozmeye;buyu cozme bu oyundaki en tehlikeli skillerden biridir.
Savascida;hava kilicini,ofkeyi,guclu bedeni surada;korumayi ,buyulu keskinligi
samanda:yardim skillerini Ninjada:gorunmezligi vs vs... siler atar.Nami diger oyunun bahar kokulu acesi.
Bu skili 3. skil olarak secen arkadaslarimda hicde az dil.Buyu cozme master oldugunda gucu pekte haifie alinmaycak bir damageyide yanindan getiriyor.Bu 2 yolda gecerli ve gayet matikli skil secimlerdir.
Dehset ve Buyulu Z1rh savunmaya yonelik skillerdir.0kisinide dolum sureleri uzundur ama dehsetinki omurden yer.Buyulu zirh defas verir.Boylece dayanikliligimiz artar.Dehset ise karsi tarafinda saldiri gucunu azaltir.Ama dehsetin Buyulu zirhtan farki belirli bir yuzde ile azaltmasi.Boyle oluncada karsi tarafin bzie verdigi hasarin artis orani ile bizim absorbe etitigimiz hasar git gide artmaktadir.(pff bak yine ikilemde kaldim .AMA COK BEKLET0YO).

Itemlere gelince :
[size=12]Hp destegi zaten olmazsal olmazlardan olup bizimde ihtiyacimiz olan bir seydir.Tavsiyem Hp yi kupe be Bilezikte halledip(2000 hp bonusu gelene kadar) kolye ve ayakkabiyi saldiri itemlarian ayirmaktir.Kritik ve delici zaten ortada olan hasar verme cesitleri ama bizim en azindan bunlardan birinden toplamda yuzde 10 olmasi durumu cok degistirir.Yuzde 50 ustude olmasin ayip :S ...Sersemletme veya zehirleme (bilhassa zehirleme) hem kasarken hemde vslerde cok is gormektedir.(bagisklikli kalkanlari unutun yok ole bisi).
Silah olarak buyulu saldiri degeri tabikide bizim isimzie yarar ama agirlikli oalrak saldiri degerli buylu degerlere ihtiyacimiz var.(ilerde savasci kadar vurabiliyosunuz).Tas itibari ile Sogutma cok ama cok onemli.Dusunsenize en guclu skilimiz en kisa surede dolan skilimiz ,daha ne olsun ...Diger taslar kilicin kullanim amacina gore secilebilir.Ama sayet kasacaksak canavarlara karsi,sogutma,kiritik taslari (kritik diger itemlerde yeterince varsa delici caizdir).
Bonus olarak ise int ve str bizi guclendiren yegane statlardir.
Eger savasci ile vs yapiyosaniz saldiri guncunuzun yuksekliginden ziyade dayanma onmeli bri hal alir.Kara buyu ile yapiyosaniz saldiri cok yuksek olmalidir hpden odun verilebilir cunku zaten saldiri yuksek deilse hpnin pekte bir anlami kalmiyo.Ninjalara karsi vslerde mumkunca kombo arkasindan bicak cevirmeyin yemeyin(sayet dogrulmak biraz zor oluyo).Samanlara karsi yapaicak bisi yok sindire sindire kesiyolar hakketen.(bu yukardaki aciklamalar benim gibi tak cikar bir suru itemi olanlar icin minumum samimi ifadelerdir.Bir genelleme soz konusu deil tabikide)
Size Bu konuda bı yardımım dokunduysa Ne MutLu ßaNa cheers cheers cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
[TL]Noname
Oyun Ve Forum Admin
Oyun Ve Forum Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 28

Rep Gücü

:
925
Kayıt tarihi : 24/04/10
Yaş : 25
Nerden : SisLi Ve KaranlıK Bir DünYaDaN

MesajKonu: Geri: Sura Büyülü silah gelişimi :)   Paz Nis. 25, 2010 2:09 pm

x__x sabit x__x
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://board-hunmt2.ace.st
 
Sura Büyülü silah gelişimi :)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» 10 parmak geliştirme programı...

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
HunMt2 Forum :: http://board.hunmt2.org/ :: http://board.hunmt2.org/-
Buraya geçin: